Å regnet det bara öser ner...

Hade en bra vecka förra veckan, ingen smärta och varmt å soligt väder...
Men det har ändrats till smärta, kyla och regn, men jag hade nog inte förväntat
mej nåt annat...

Vi har strul med vårat bredband så jag kan inte ladda in några bilder
ikväll, men imorgon ska det komma en Telia-tekniker så då hoppas jag
kunna visa lite grönskande häck, översvämmad väg hos pappa och lite
målarobjekt...

Började med mina sprutor igår, nu är det bara att vänta å se om jag får
en lindrig eller besvärlig period... Måste försöka få ta på en läkare imorgon
också, se hur det bli med sjukskrivning...

Om du har tur kanske du får se en bild på mitt nyfärgade hår med
rockbillyfrisyr också, imorgon... Har blivit riktigt ompysslad av svärmor idag!!

Nu försöka sova, har sovit dåligt i tre nätter men känner mej ändå inte trött...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0