Dom utlovade bilderna!!


Bättre sent än aldrig...



Det blir lite kryddor verkar det som, hoppas bara
att jag snart kan sätta ut dom... Det tinar fort så det är nog bara
en tidsfråga!!



När jag var till pappa så spenderade jag lite av mitt presentkort på
blomsterhandeln, köpte mej fyra engelska pelargoner som står i
köksfönstret... Har nu sett i ICAbladet att dom säljer vanliga pelagoner
för 25:-/st, men bara rosa och jag vill ha vita... Men det blir nog att
köpa ändå!! man kan väl inte få allt här i världen??



Köpte mej en trädgårdstidning och satt som tidigare nämnt ute i solen
och trädgårdsdrömde... För som ni ser så kan jag inte göra annat, i och
för sej så kan jag väl skotta fram trädgården men det känns liiite jobbigt..
Fast sen kortet var taget så har det försvunnit mera snö och alla mina fem
buskar har kommit fram... :)



Första bilden är en egenkomponerad julgrupp som håller på att växa oss
ur vardagsrummet... :) Den verkar trivas!! Jag är så nöjd med mitt
stilleben på skänken i vardagsrummet att jag visar ännu en bild på tygrosen...
Ljusstakarna hade K när jag flyttade till honom och dom passar perfekt
ihop med gästsängen, som också har lite guldstänk, så dom fick följa med när
vi flyttade!! (en gammal svartvit bild på min familj fick också vara med på ett
hörn, jag var inte gammal!)



Det har jag tänkt göra ikväll, tillsammans med min nya Vakre hjem
och ett glas Fanta!! Vad gör du??

*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice!

2010-05-10 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0