Sol i Arvidsjaur...


...å jag har INTE suttit ute... Har haft en jobbig helg!!
Mycket smärta och illamående... Som det ska vara när
K är ledig... Vi kan aldrig göra nåt tillsammans, nu får
vi bara hoppas att jag är piggare till veckan... Helst
onsdag, då ska vi till Sunderbyn...

Idag har vi blivit bjudna på middag hos svärmora, super
som vanligt... Vi blev även bjudna till sommarstugan efter
Sunderbyn, får se hur det känns på onsdag...

Imorgon ska K äntligen byta däck, nu tycker vi att det ska
vara slut med snöandet...

Har fortfarande inte laddat över bilderna från kameran till
datorn... Men snart!!

Har idag påbörjat lite sömnad... Jag tänkte sy bakhanddukar...
Varför köpa dyra när man kan sy själv?? Åsså ska jag ge bort
några också... Så roligt att tillverka egna presenter!!

Nu sova... Godnatt, ni som är så vänliga och läser!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0