En lista:


Hur bor du: I eget hus
Brukar du komma i tid: Helst innan utsatt tid
Hur lång är du: 171,5
Kan du laga mat: Ja, och baka
Vad jobbar du med/pluggar du: Tjänstledig undersköterska för att plugga inredning, nu sjukskriven
Vad har du på dig just nu: Täcket
Har du någon fobi: Ja
Hade du en bra kväll igår: Ja, blev bjuden på middag och favvoserierna på tv
Vilket är ditt senaste inköp: Mönstrade bullformar
Din favoritdryck på morgonen: Just nu; nyponsoppa
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Alltid
Vad hade du sönder senast: Det kan jag inte komma ihåg
Vem snackade du med senast: K, innan han åkte till jobbet
Varm favoritdricka: Choklad med hembakad mjukkaka
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta
Alkoholhaltig favoritdricka: Redbull och jäger
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det gör man väl nån gång då och då
Saknar du någon just nu: Mamma
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Smaska när man äter
Någon jag stör mig på: -
Intressen: Inredning, matlagning, bakning och musik
senaste person du kramade: K, innan han åkte på jobbet
Senaste person du ringde: J, hon fyller år idag
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Apelsinsaft
Vill du ha barn: Ja, och jag hoppas verkligen att jag ska kunna få en bebis
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, jag är väl egentligen för gammal för att göra det... ;)
Har rakat dina ben någon gång: Mången gång
Är du sugen på något nu: Hallongrotta - alltid!!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen
Använder du hudkräm: Mmmm, efter jag duschat hett - länge...
Attraheras du av män med skägg: Inte helskägg, men lite...
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Jo, till K:s förtjusning
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det kan jag inte säga att jag är, vill vara frisk
Vilken låt lyssnade du senast på: This is my life - Anna Bergendahl (Lugna favoriter)
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, K sov på soffan
Vad tycker du är äckligt: Hår i avloppet och chevré-ost
Har du pengar på mobilen: Abonnemang!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0