Vårtecken!!


Nu kan vi börja om vårt sökande efter vårtecken...
Solen har idag strålat från en klrablå himmel, men
det har blåst...
Tog en bild på min blommande saint paula som jag
tänkte visa, men jag tyckte inte att det passade ihop
med snöfallet... Därför får ni se den idag istället!!



Har idag varit i kontakt med en läkare på vårdcentralen
här, som sjukskrev mej till den sista maj... Får se hur det kommer
att gå med den nya behandlingen... Om jag kan sluta äta smärt-
stillande så borde jag kunna återgå till jobbet... Den som lever får
se vad som händer...

När det är så soligt och vackert så kan jag inte annat än börja tänka
på sommaren... Vad ska jag ha för sommarblommor iår, ska jag
klippa ner mina klematis på baksidan och när kan vi börja åka till
sommarstugan!!



Nu återgår jag till mina trädgårdsdrömmar!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0