Vilken idé...


Idag när jag satt ute på altanen och solade med min trädgårdstidning
i knät så fick jag en briljant idé... Eftersom det växer så mycket ogräs
i min rabatt, varför inte slänga dit lite extra gräsfrön... Alltså, varför
inte plantera gräs i rabatten?? Åsså kanske plantera dit nån perenn
marktäckare... Det kan kanske funka, och jag borde inte behöva rensa
ogräs heller... För det är ju en gräsrabatt!! Briljant eller hur?? Visst
verkar jag gode lat?? Vi har så kort sommar här i norr att jag vill inte
slarva bort den med att behöva rensa en massa ogräs... Jag planterar
hellre fler krukor...

Har varit till svärmor och ätit middag idag... Skönt när man slipper
tänka på det... Å nu är morgondagens lunch räddad också... Jag får
kanske besök imorgon, det är som att hon hörde att jag sa att hon
skulle ha varit och hämtat sina diskborstar för nån dag sen...

Åsså fyller min käraste vän år imorgon... Jag tror att jag ska ge henne
ett bryskt uppvaknande... ;)

Bjuder inte på några bilder idag, har inte hunnit föra över dom från
kameran... Imorgon desto fler kanske!!

Nu desperata husfruar och cougar town sen sova!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0