Fika!!

Ikväll blir jag bjuden på fika... Vilket lyx, å lite tjejsnack!!
Imorgon blir det ljusparty... Vad har hänt med mina lugna
hemmakvällar som jag nu meddelat att jag har?? Aja, jag
kan väl inte vara den tråkiga hemma-människan jämt??

I veckan har det inte hänt nåt mycket, igår var det
installation av svärfars nya tv-anläggning... Det tog fem
timmar men vi blev bjudna på pizza också, å dessutom så
blev mitt hår nägra cm kortare...

Bäst att hoppa i duschen så att tjejerna inte dör av min odör
efter promenaden jag och K var ute på när jag slutat...



*

Kommentarer
Postat av: Madeleine Berglund

Hej!



Ååå tack, vad roligt att du gillar min hatt. =D och ljusstaken och kurkan...fina grejer råkar man visst köpa på sig mellan varven, hihi.



Mmm, pizza och fika lät väldigt väldigt gott. Mmm.. Jag är vrålhungrig, så jag måste nog äta lunch nu...



Ha nu en finfin dag!

Kram Madde



2010-10-07 @ 13:52:14
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0