Fototillfälle??

Igår kväll tänkte jag att jag skulle stiga upp tidigt för att
hinna fota den fina frostiga morgonen, men ack vad jag
bedrog mej... Inte hade det varit nån frost, och gråmulet
var det så jag drog täcket över huvudet och slumrade en
stund till medan Ring så spelar vi hördes på radion...

K ordrade upp mej så att vi skulle hinna till Silvermuseet,
där hade jag faktiskt aldrig varit... Vi åkte till Arjeplog, tittade
på lite gamla intressanta saker, åt lunch och åkte hem igen...
Stannade på vägen och plåtade lite naturbilder...

Resten av dagen har inte haft nåt intressant innehåll, ett
samtal med pappa, en sovstund och fika till middag (vi var
fortfarande mätta efter lunchen) Köpte trisslotter men blev
då inte miljonär den här gången heller... :(

Nu borde jag hitta på nåt men det känns som om jag helst
vill sova!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0