Långledig helg!!

Önskar att jag kunde skriva att jag var ute på tjejkvällen
som var på samhället igår, men det kan jag inte... Jag hade
så stor lust att vara där men hade ingen att följa med och då
såg jag inte glädjen i att vara där... Fast i och för sig så var jag
mest intresserad av julrummet på elaffären, dit kan jag gå idag
istället...

Nu har jag långledig helg, halva torsdag-fredag-lördag-söndag. Å
vad ska jag fylla dessa dagar med då?? Det blir väl det vanliga,
städa, tvätta och laga mat... Fast alltid lyckas jag hitta på nåt
pyssel också, jag lär väl hinna virka nån blomma oxå... :)

Det blåser omkring lite snöflingor just nu, men det droppar även
från taket... Ingen ordning!!


Dessa skulle man ha haft, så fina!!

*

Kommentarer
Postat av: madeleine Berglund

Hej!



Små ljushus, kanske något att önska sig i julklapp? =)



Skönt med helg, själv tvättade jag igår. Skönt att ha det gjort. I helgen ska jag till ikea och måla en stol, ja i alla fall börja med att köpa färg. Haha.



Jag håller verkligen med dig, varför tycka synd om sig själv? Det kan man göra i en halvtimme men sen får det faktiskt vara nog. =D



Åå vad du är duktig med virkningen. Har du ambitioner om att sälja dessa framöver? Perfekta julklappar till den pysslige.



Ha nu en underbar helg Lina!

kram Madde

2010-10-29 @ 14:32:28
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Madeleine Berglund

Ja, men satsa på vågor vetja! Kontraster gör ett helt hem. ;)

Ha en mysig kväll!

kram Madde

2010-10-29 @ 16:28:02
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej! Jag skickar lite. :-) Vanliga människor verkar ju se på renovering som ett stort projekt men för mej är det oerhört befriande och ett andrum. Att det blev just nu när jag har som mest beror nog på att jag behöver fokusera på nått kul, det ger massa energi och tar inget. När jag ser på väggarna som jag rivit tapeten från så är det (antagligen) så en konstnär känner sej när han står vid en tom målarduk full med skaparlust. Jag går in i ett slags tillstånd som jag inte kan förklara när jag renoverar. Men det är helt otroligt. :-) Tack för din kommentar, är inte så många som lämnar efter sej några spår. Om jag haft gubben hemma hade jag gärna gått på tjejkväll!



Kram

2010-10-29 @ 21:14:21
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0