Minus 3 grader!!



Det här är resulatet av snön som föll i det förra inlägget, jag trodde
inte mina ögon när jag öppnade sovrumsdörren igår morse... K sa;
"Jag tror du har rätt, det här kommer nog att stanna," det hade drivit
drivit snö så man såg inte ut genom vardagsrumsfönstret...

Jag har även tagit lite natur och frostbilder, känns lite sent att visa
dom nu men men:









Hösten är så fin med alla sina färgen, å med lite frost på den kan det
inte bli bättre...

Nu när snön ligger vi på taken så undrar jag om tomten har vaknat
och börja tänka på julen, som jag... Jag får alltid sånna julkänslor
när snön kommer, men rackarns så länge man får vänta.... :/

Nu avslutar jag med en bild som jag måste säga att jag blev mycket
nöjd med... En zinkbricka, som jag använder som bord mellan mina
däckstolar, fylld med regnvatten som frusit till is!



*

Kommentarer
Postat av: madeleine Berglund

VIlken zinkbricka!!! Lovely!

Jaså, du ska jobba i helgen. Vad jobbar du med?

Själv har jag fullt upp med allt ifrån att åka till några vänners nya landställe, dansa afrikansk dans och prova på pistolskytte. Bara massa kul. Men just nu längtar jag bara till soffan. är såååå trött...gäsp...



kram kram

Madde

2010-10-15 @ 13:20:34
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com
Postat av: madeleine Berglund

Hej!

Jaså, okej. =)

Själv jobbar jag i en möbel och inredningsbutik i Stockholm.



Helgen var underbar, vilket väder trots att det är riktigt kallt ute nu.

Har du också haft en bra helg?

Kram kram

Madde

2010-10-18 @ 14:33:05
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0