Virkning...



Efter många svordomar, en natts sömn och en tjuvtitt på Youtube så har
jag kommit på hur man virkar blommor... men nu vet jag inte hur man slutar... :)
Jag har en cerise som brosch på min jacka, och när jag var förbi I ikväll så
såg hon den och gjorde en beställning...

Nu när jag har så många blommor så tänkte jag att jag skulle prova ha en
utlottning här på bloggen... Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar,
utlottningen pågår till 31/10...


*

Psst... Du får själv välja vilken färg du vill ha, jag virkar
den blomman när utlottningen är avslutad...

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej på dig!!

Vad du e duktig!! Hoppas att allt e bra med er i A-jaur! Här i Adak e det snuvigt och hostigt men det är på väg åt rätt håll.

Många kramar till dig från mig och Lucas.

2010-10-25 @ 04:39:53
Postat av: moster

Vilken cool grej. Underbart att du har ärvt mormors talanger för det har inte jag. Kram

2010-10-25 @ 08:33:15
Postat av: Madeleine Berglund

Hej =)



Tack för dina kommentarer. Ja, visst är det så att vi är här för att leva.

Hur gick det med "data"rummet förresten? Kom du på någon bra lösning till rummet?



Inredningshelgen har varit fantastisk. Jag har lärt mig så mycket och fått mycket kött på benen. Bland annat färglära och ljussättning. Fick en riktig woow-upplevelse. Roligt roligt!

Sen är det så kul att alla deltagare var lika intresserade och entusiastiska, det gör en så glad.



Kram kram

Madde

2010-10-25 @ 14:33:13
URL: http://mitthemochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0