Nu; på återskrivande!!

Det har nu gått mer än en helg sen jag skrev sist, vi bakade
bröd, fixade ved och hälsade på mormor och lillasyster förra
helgen när vi var iväg till stugan... Jag vet inte om jag blev
särskilt nöjd med brödet, hade glömt receptet så jag körde lite
på känsla men jag har iaf en hel låda i frysen fylld med bröd...

Nu bjuder jag på lite bilder från stugan... (visst är det mysigt där moster?)



Vi hann även vara ute på sjön för att se om det nappade några
abborrar, men dom verkade ha gått i idé... :( Men jag lyckades
iaf fånga pappa på bild och dom "väldiga" svallvågorna från båten...



Idag har vi gjort vår medborgerliga plikt och röstat, men vad jag
röstade på det håller jag för mej själv... Och så har vi varit i Luleå
på Storheden... Där blev det otroligt mycket shopping... En välbehövlig
höstjacka till mej och en massa småsaker till hus och hem... Efter
shoppingen åkte vi till Sunderby sjukhus för att hälsa på sjuklingen, och
oj vad han såg tärd ut men efter en stund fick han tillbaka färgen iaf...
Hoppas att det ska bli bra igen, men nu kan vi då iaf ringa honom...

Nu väntar en lång arbetsvecka som inkluderar helg men innan helgen
så ska pappa komma med vedlasset och så ska jag försöka plocka in
utemöblerna... För nu är säsongen över!!

Nu ska jag montera en klocka på väggen, bilder kommer senare!!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0