Nya långkalsonger...

Hösten gör sej verkligen påmind med frost på bilrutan och kallblåst...

Igår hade jag besök av pappa som hjälpte mej att plocka bort uteblommorna,
nu anser jag att den säsongen är över... Jag köpte istället ljung som jag
planterade i blommlådorna... Åsså var vi naturligtvis på Dollarstore och där
blev det nya långkalsonger och vantar...
I skrivandets stund är det +7 grader, soligt men med en kall vind.



Nu för tiden har jag inte mycket att skriva om eftersom jag jobbar. Har då
inte samma ork att pyssla, när jag är ledig så är det så mycket annat som ska
göras... Jag har tagit in dom blommorna som jag inte ville kasta bort och
planterat om dom, pelargoner och en ros, jag hoppas att dom ska gilla tillvaron inne...
Har även påbörjat en stickning, pulsvärmare...



Denna vecka har varit konstig jag jobbade mån-ons då var K ledig, jag har varit ledig
tor-fre då har K jobbat och nu ska jag jobba helg då är har förstås ledig... Men vi blir
då inte less varandra...

Ska gå och hälsa på I idag efter lunchen sen är vi bjudna på middag ikväll till svärmor....

Nu avslutar jag här tills jag har nåt intressant att förtälja...

PS. Den långa väntan blir bara kortare och kortare!! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst pluggade du inredning i kalix? Jag hoppades faktiskt att du skulle lämna en kommentar om mitt projekt, men det skulle vara roligt om du ville säga vad du tror om hela idén. :-)

2010-09-03 @ 14:36:22
URL: http://aboutlifee.blogg.se/
Postat av: Ann-Christine

Hos oss har det varit frostnätter redan! Men idag hade vi helt underbart väder, varmt och soligt och jag njöt som bara den av att pyssla ute. Jag har också slängt en del sommarblommor nu, och planterade istället murgrönor och prydnadskål och cyklamen.



WOW så snygg din kökssoffa blev i vitt!!



Ha en bra ny vecka!

2010-09-05 @ 20:14:40
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ja men just ja! Det visste jag ju egentligen att det var i Haparandra. :-) Ska du börja om att läsa det sen? Så himla fint det blev när du satte ljungen. Skitsnygg kruka! Ja! Det får du gärna göra!Det skulle vara jättekul. :-)

2010-09-05 @ 22:29:25
URL: http://aboutlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0