Regn, regn och åter regn...

Idag kommer pappa med ett vedlass, hoppas att det
blir lite mer uppehåll när vi ska lasta i det...

Jag har en jobbarhelg att se fram emot så jag är ledig
idag och imorgon... Då har jag bara tänkt ta det lugnt,
inga större utsvävningar.. Jag har beställt tre böcker;
Hälsokokboken, One more slice och Inred lantigt ute och
inne så nog finns det alltid nåt att pyssla med...

Idag är vi bjudna på middag, vilket alltid uppskattas. Det
är så skönt att slippa tänka på vad man ska tillaga för mat,
jag har helt tappat all fantasi... Hoppas att min nya kokbok
kan ändra på det...



Jag satt och tittade igenom mina inredningstidningar och knåpade ihop
två inspirations-collage innan tidningarna åkte till återvinning... Det är
roligt att sitta vid skrivbordet och titta på dessa och drömma mej bort... :)

Nu ska jag se vad jag skulle kunna göra med min mossa som jag plockade
hos pappa...

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0