Sommar igen??

Nu har vi haft några dagar med väldigt fint väder, soligt och varmt...
Igår tog jag på mej en stickad väst när jag gick ut för att hämta posten,
den åkte av när jag kom in igen... Det var faktiskt 18 grader varmt...

Vi har haft några oroliga dagar här men nu verkar det vara bättre,
han är vaken igen och har kunnat prata i telefon så nu hoppas
vi bara att han kan komma hem så fort som möjligt...

Jag hade jobbarhelg så jag var ledig igår, har även ledigt idag men måste
in till jobbet och lägga in mitt önske schema i systemet...

Igår möblerade vi om i köket igen, jag blev INTE nöjd med hur det var tidigare...
Nu har vi burit bort vitrinskåpet och ställt soffan där istället... Det blev mycket
ljusare... Nu ska jag bara fajtas med kökslampan igen... Åsså ska jag lägga ut en
annons på blocket...

Hoppas att pappa och hans jaktkompisar skjuter nån älg idag, det är sista chansen
för det här året... Skulle sitta så fint med lite älgkött i frysen... :)

Nej nu ska jag ta mej i kragen och putsa lite fönster innan jag ska iväg till jobbet..

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0